O Matici:
Naša izdanja:
|
Trio OSOR, 12.11.2011. Koncertna dvorana Glazbene škole Josipa Runjanina Vinkovci
RENATA PENEZIĆ je školovanje započela u Hrvatskoj kod prof. Vesne Zornjak i nastavila u Sloveniji gdje je 1994. godine i diplomirala na ljubljanskoj Akademiji za glasbo u klasi prof. Fedje Rupela. Dobitnica je nekoliko nagrada na državnim natjecanjima u Hrvatskoj i Sloveniji. Još za vrijeme treće godine studija Renata Penezić postaje članicom Zagrebačke filharmonije na mjestu prve (solo) flaute što joj je pružilo mogućnost suradnje s mnogobrojnim poznatim domaćim i inozemnim umjetnicima
Nakon diplome, Renata Penezić osvaja njemačku stipendiju Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD) i upisuje poslije-diplomski studij na prestižnoj glazbenoj akademiji u Kölnu Hochschule für Musik u klasi prof. Andrasa Adorjana.
Želja za kontinuiranim usavršavanjem i praćenjem svjetskih izvodilačkih trendova odvela ju je na seminare u Velikoj Britaniji i Francuskoj, kod Trevora Waya, Y. P. Artauda i A. Mariona.
Osim nastupa kao članica Zagrebačke filharmonije, i solističkih nastupa, njeguje i komorno muziciranje surađujući s priznatim hrvatskim i inozemnim glazbenim umjetnicima i ansamblima među kojima su gitarist Darko Petrinjak, oboist Branko Mihanović, fagotist Knut Sonstevold, violinistica Chaterine Mackintosh, sopranistice Nancy Argenta i Lidija Horvat-Dunjko, tubist Krunoslav Babić, harfistica Nicoletta Sanzin, čembalistica Višnja Mažuran. Članica je ansambla Musica Viva.
Iako je stalno tražena kao izvodač, Renata Penezić uspješno usklađuje obveze koncertnih podija sa poslom docentice flaute na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Petar Kovačić rođen je 1980.godine u Rijeci, gdje završava violončelo na srednjoj glazbenoj školi "Ivan Matetić Ronjgov", u klasi prof. J. Šepića. Od 1998. studira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. N. Ruževića, a potom A. Petraca, u čijoj klasi i diplomira 2001. godine s odličnim uspjehom. Tijekom studija pohađa trogodišnji tečaj za usavršavanje pri fondaciji Romano Romanini u Bresciji (Italija), pod vodstvom violončellista Maria Brunella. Godine 2001. upisuje Hochschule für Musik u Saarbrückenu (Njemačka), gdje nastavlja studij violončela u klasi prof. Gustava Riviniusa. Godine 2003. diplomira s najvišim ocjenama te upisuje poslijediplomski studij, također u klasi prof. G. Riviniusa. 2005.g. uspješno završava poslijediplomski studij.
Dobitnik je prvih nagrada na državnim natjecanjima 1996. i 1998. godine, te I. nagrade na natjecanju Alpe Adria 1999. u Goriziji (Italija). Godine 2000. osvojio je I. mjesto na "Natjecanju riječkih glazbenika". U akademskoj godini 2000.-2001. dobio je Dekanovu nagradu a 2003. g. osvojio je II. nagradu na međunarodnom natjecanju Walter Gieseking u Saarbrückenu (Njemacka).
Od 2003. djeluje u HNK "Ivan pl. Zajc" kao solo čelist orkestra Riječke opere.
Kao solist nastupio je sa Simfonijskim orkestrom opere HNK "Ivan pl. Zajc" iz Rijeke, Riječkom filharmonijom, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom te Slovenskom filharmonijom.
Zarija Alajbeg Galuf je rođena u Splitu. Srednju je glazbenu školu završila u klasi prof. Vesne Zoković. 1991. godine, diplomirala je u klasi prof. Ksenije Kos na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu, gdje se dodatno posvetila studiranju komorne glazbe kod prof. Andreja Petrača. Interes za komorno muziciranje odveo ju je do "Scuole superiore del Trio di Trieste" koju je apsolvirala kao stipendistica "United World College of Adriatic".
Tijekom cijelog školovanja sudjelovala je na brojnim seminarima i majstorskim tečajevima vrhunskih pedagoga u zemlji i inozemstvu (R. Kehrer, E. Timakin, K. Taylor, D. Kraus, G. Veemayer, D. Grigorjan). Koncertna karijera Zarije Alajbeg Galuf posljednjih godina uključuje solističke i komorne recitale u sklopu Dubrovačkog ljetnog festivala i Osorskih glazbenih večeri, Bolskog, Hvarskog i Trogirskog ljeta te u koncertnim dvoranama u Splitu i Zagrebu. Imala je priliku koncertirati i u Italiji, Švicarskoj, Danskoj, Njemačkoj i Nizozemskoj.
Djelovala je kao umjetnički suradnik na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, kao i na ljetnim seminarima Tria Orlando u Sorentu te M. Hayashija i K. Botvaya u Grožnjanu. S flautisticom Anom Domančić snimila je kompaktni disk "Francuska glazba za flautu i glasovir s početka stoljeća". Kao članica raznih komornih ansambala višekratno je snimala za Hrvatsku radio-televiziju. Od 1991. uspješno radi i kao glazbeni pedagog.
PROGRAM
FRANZ JOSEPH HAYDN (1732.-1809.) Trio u D-duru za glasovir, flautu i violoncello Alegro Andantino piuttosto Allegretto Vivace assai
GABRIEL PIERNE (1863.-1937.) Sonata da camera op.48 za flautu, violoncello i glasovir Prelude Sarabande Finale
* * *
ALFI KABILJO (1935.- ) Praizvedba
CARL MARIA VON WEBER (1786. - 1826.) Trio u g-molu Op.63 za flautu, violoncello i glasovir Allegro moderato Scherzo Allegro vivace Schafers klage Andante espressivo Finale Allegro
|